tirsdag 7. januar 2014

.:bryllup:.


 Etter en fryktelig lang tørke fikk jeg endelig vannet kortfingrene mine litt.
Min bror giftet seg i fjor sommer, og da måtte jeg nesten trø til med et kort.
Det var fryktelig vanskelig å komme igang igjen.
Ser først NÅ at jeg glemte å skrive på dato. :P

********

Bloggen har vært ganske så stille de siste månedene. Satser på at 2014 blir litt mer aktivt bloggår. 
Jeg har i alle fall flere ting å kunne vise frem, og Eva har virkelig gitt meg et godt spark bak til å komme igang igjen. :)


5 kommentarer:

  1. Så enkelt og fint det var.....:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Nydelig bryllupskort! :) Og så henter jeg mye strikkeinspirasjon her i bloggen din, så jeg håper at du fortsetter å legge ut alt det fine du lager. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :D

      Etter 15 mnd med nok en baby i hus, kan jeg si at det VI har brukt mest til henne er heldress, ullsokker, og lue. Vi brukte en del vester i fjor, men det ble med det. Det har ikke vært så kaldt at vi har fått brukt så mye av det i år. :P

      Slett
  4. Veldig fint kort :-) gleder meg til å se mer i 2014 ;-)

    SvarSlett